Remonter drogowy Madpatcher 6.5W

Jeden z najbardziej rozpoznawalnych produktów naszej firmy!

Wiele składowych na jeden sukces

Idea pracy urządzenia jest prosta i polega na podawaniu pod ciśnieniem grysu oraz emulsji asfaltowej do głowicy roboczej. W głowicy następuje precyzyjne otoczenie grysu emulsją a w kolejnej fazie następuje wbudowanie pod ciśnieniem powstałej mieszanki w istniejący ubytek lub pęknięcie remontowanej nawierzchni. Kluczowe dla powodzenia oraz późniejszej trwałości całego procesu jest precyzyjne otoczenie ziaren grysu emulsją, tak aby cała ich powierzchnia została pokryta w sposób jak najbardziej jednorodny.

Technologia gwarancją niskich kosztów

Doprowadzenie tego procesu do perfekcji było możliwe dzięki precyzyjnemu dostosowaniu prędkości przelotowej grysu przez dyszę zwilżającą, do ilości emulsji podanej poad odpowiednim ciśnieniem i z odpowiednią geometrią wtrysku. Remonter Madpatcher wyposażony jest w topowy przemysłowy silnik diesla KUBOTADmuchawa światowego lidera firmy Robuschi gwarantuje wieloletnią bezawaryjną pracę. Przenośnik ślimakowy grysu wykonany ze stali HARDOX 400 – do 2000 motogodzin bez wymiany. W układzie podgrzewania emulsji zastosowano płytowy wymiennik ALFA LAVAL, wykorzystujący ciepło odpadowe silnika diesla.

Wszystkie powyższe rozwiązania sprawiają, iż Madpatcher jest maszyną niezwykle tanią w eksploatacji. Dziś bez obaw możemy powiedzieć że Madpatcher to przewaga dzięki technice.

Oszczędność i wydajność w nowoczesnej maszynie.

To co wyróżnia nasze maszyny na tle konkurencyjnych rozwiązań to ekonomiczność i wydajność. Optymalnie dobrane napędy, hydraulika proporcjonalna, która pozwala na oszczędne dysponowanie mocą silnika, co skutkuje niskim zużyciem paliwa. Zamontowany w układzie emulsji wymiennik ciepła pozwala zaoszczędzić do 30% kosztów ponoszonych przez klienta na podgrzewanie emulsji.

Na jednej stronie wymiennika przepływa emulsja asfaltowa, na drugiej chłodziwo silnika. Emulsja po przejściu przez wymiennik ogrzewa się o dodatkowe 20°C÷25°C. Tak więc w naszym remonterze wystarczy podgrzać emulsję do 55°C by była gotowa do pracy. Nad wszystkimi procesami maszyny czuwa sterownik Siemensa.

MADPATCHER 6.5W

Dane techniczne

Źródło energii

  • silnik Diesla Kubota D1105 / 18,5 kW / 25,1 KM
    (przy 3000 obr./min.)
  • silnik Diesla Kubota D1505 / 26,2 kW / 35,6 KM
    (przy 3000 obr./min.)

Masa własna

2770 kg, 3090 kg

Dwusekcyjny zbiornik na kruszywo

  • kruszywo grube: 6,0 m³ lub 4,0 m³
  • kruszywo drobne: 0,5 m³

Zbiornik na emulsję

  • ocieplony watą mineralną 100 mm
  • ogrzewanie – automatyczny palnik na olej opałowy o mocy 27,3 kW. Opcjonalnie palnik gazowy.

Wydatek grysu

komputerowo sterowany wydatek grysu z płynną regulacją w całym zakresie.

Dmuchawa

Robuschi RB-LP 45 V

Podajnik kruszywa

  • hydraulicznie napędzany
  • ślimakowy

Pulpit sterowniczy

ergonomiczny, integrujący wszystkie układy sterujące

Przepływowy podgrzewacz emulsji

Alfa Laval: 18 płyt

Podawanie emulsji

Podawanie emulsji pompą zębatą GVR B50 z płynną regulacją wydatku kontrolowaną przez komputer Simensa.

Ramię robocze

hydraulicznie regulowane

pobierz folder

kliknij, aby pobrać katalog

Różne warianty

W naszej ofercie znajduje się wiele typów remonterów. W odpowiedzi na oczekiwania klientów oferujemy go w poniższych wersjach. Każdy z nich produkowany może być w opcji z dwoma podajnikami ślimakowymi i dodatkowym zasobnikiem na trzecią frakcję.

MP 6.5W

montowany na ramie
samochodu ciężarowego

MP 4.5W

montowany na ramie samochodu ciężarowego lub przyczepy

MP 6.5WP

pulpit operatora znajduje się przed kabiną samochodu

MP 6.5WW

przystosowany do montażu na wywrotce (maszynownia za kabiną samochodu)

Każda maszyna MADROG może być indywidualnie dopasowana do potrzeb klienta. Jeżeli pojawi się taka potrzeba, prosimy o kontakt z nami.

Wideo galeria

wkrótce…

Dostarczanie sprzętu najwyższej jakości to cel naszej działalności.

Pokaż nasz produkt innym